چینی بهداشتی مروارید

چینی بهداشتی مروارید

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید از سال ۱۳۶۸ با نام تجاری مروارید محصولات متنوع خود را در بازارهای مختلف با برندهای مروارید، مروارید پلاس و یونیک عرضه کند. این شرکت سعی دارد با استفاده از نوآوری و توجه به صرفه جویی در آب، با طراحی محصولات باکیفیت بهداشت و سلامتی را برای زندگی به ارمغان آورد. محصولات این شرکت هم‌تراز با دیگر محصولات جهانی با درجه کیفی و زیبایی یکسان، به ایران و جهان عرضه می‌شوند.

استاندارد های چینی بهداشتی مروارید

استاندارد های شرکت کارخانجات مروارید، مفتخر به اخذ گواهینامه های بین المللی (ISO 9001 ،OHSAS 18001 ،ISO 14001)، استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS گردیده است.که با بکار گیری دانش فنی روز، مواد اولیه مرغوب، سیستم های کنترل کیفیت جامع TQM و همچنین با برخورداری از تکنولوژی به روز دنیا در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی مطرح بوده است. شرکت چینی مروارید در آغاز فعالیت خود با ظرفیت تولید ۳۰۰۰ تن محصول در سال پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان بود.

نمایندگی چینی بهداشتی مروارید در کرمان

فروشگاه کاشی هخامنش مفتخر است به صورت نماینده مستقیم شرکت مروارید در کرمان محصولات این شرکت را با قیمت مصوب کارخانه به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی مروارید

انواع توالت فرنگی مروارید یک تیکه در طرح ها و اندازه های متنوع

توالت ایرانی مروارید

انواع توالت ایرانی مروارید طبی و ریم بسته، ریم باز و ریم لس  در طرح ها و  اندازه های متنوع

انواع محصولات رنگی

انواع محصولات رنگی مروارید توالت فرنگی رنگی، توالت زمینی رنگی و روشویی رو سنگی رنگی

روشویی مروارید

انواع روشویی مروارید پایه دار و نیم پایه در طرح ها و  اندازه های متنوع

کاتالوگ محصولات چینی بهداشتی مروارید

فروشگاه اینترنتی کاشی هخامنش به عنوان نمایندگی اصلی چینی بهداشتی مروارید در استان کرمان کاتالوگ و لیست قیمت محصولات مروارید را در اختیار عموم مشتریان عزیز خود برای دانلود و تماشا قرار داده است. برای دانلود روی گزینه های زیر کلیک کنید.

[ /vc_row]